Wednesday, October 12, 2005

Lloh! Kaya Embanget!

AT: Astronya aja ada dua! Mentedarah dengan hiburan 24 (X 2) jam.
Parmin: Eleh, biasalah tu. Hujung minggu mak nak tengok AF. Papa nak tengok EPL.
AT: Dah tu bila masa nak baca Quran?
Parmin: Mana ko tau dia tak baca Quran? Entah-entah dah khatam sekali Ramadhan ni.




Perhatian Parmin. Aku saja tangkap gambar rumah Cina tu. Saja nak menyakat ko heheh.

7 comments:

Anonymous said...

Nice blog. Your posts were interesting reading.
I have a free knitting patterns site. You can get all the information you need about free knitting patterns , knitting supplies, stitches, needles, magazines and more. Please try and visit it, see what you think.
Rod

seed said...

ini mesti kes beli kereta percuma pinggan(dish?). cuba tinjau2 kat porch dia, ada tak kereta cap nasional lebih drpd 1...

Abouti said...

ntahler edi
nanti aku check
eh bila nak pindah tropika?

seed said...

ingat nak terus pindah..tp kena renov dulu...dapoq tak cukup sifat lg...
pagaq keselamatn lg... takut ader spiderman masuk rumah...
br leh kita berjiran...

Abouti said...

aku tiap-tiap hari lalu area tropika tu. tidurkan anak heheh. no. berapa, jalan berapa? nanti aku tolong tengok2 kan

seed said...

38, 6/7...
kiri dah ada org, kanan tgh reno.
rumah 38 bila lg? pokok pangkalnyer... ongkos....

Anonymous said...

ok la tuh. dah ada rumah. aku jugak menumpang rumah orang heheh